söndag 15 mars 2009

Gårdagen var hur bra som helst, verkligen! Satt väl uppe till klockan närmade sig tre någongång. Då va gunvor tvungen att kasta in handduken. Jag och Moa gjorde Tinte sällskap hem (jag menar, man kan ju inte gå hem själv här. Allt folk som är ute å härja på nätterna...... eller?) och sedan gick jag och Moa och la oss när Keken klev upp för dagen strax efter fyra.

Idag skiner solen och det känns som en sommardag. En vit sommardag, vilket gör att det känns åt helvete att fara hem. Skulle lätt kunna stanna några dagar till. Det hade liksom varit lättare att fara hem om det var minus 20 grader och snöstorm.

Menmen, Helgen har varit toppen. Hur bra som helst och nu gruvar jag mig inför den långa långa bussresan hem! Jag hatar att åka buss, speciellt långa sträckor.

Nu ska jag ut och lapa sol innan vi ska käka, börja packa och bege oss!

Hadé

1 kommentar:

Unknown sa...

Satt mamma uppe till kl.03!? Jag är dock inte ett dugg förvånad att pappa klev upp innan ni kommit i säng :-)