lördag 28 mars 2009

En väldigt nära vän till mig fick det berättat för sig igår en massa grejer som han/hon verkligen inte hade någon aning om. Nu mår denna människa ungefär sämst i världen eftersom han/hon skulle göra ungefär allt för att få det han/hon gjorde ogjort. Att denna människa i sin tur inte kommer ihåg nånting gör detta ännu svårare eftersom detta egentligen inte hänt i hans/hennes huvud och därför fick denna person en smärre chock.. Sedan fick han/hon det berättat för sig att det verkligen finns idioter i sin omgivning. Jag förstår inte hur vissa idioter tänker och behandlar folk.

Jag kommer nog inte kunna se vissa i ögonen efter detta! Och jag hoppas min käre vän fattar det också.

´
--

Ikväll ska jag vara nykter. Jag ska umgås med Rasmus och Hampus. Lite kvalitétstid sådär. Eventullt bowling och sånt. Kan bli mkt trevligt. Sedan spelar ju Sverige - Portugal ikväll också. Det ska jag se. Nykter! Spännande!

Hursomhelst, nu ska jag försöka trycka i mig något att äta och sen kanske ta och fräscha upp sig lite.

Inga kommentarer: