fredag 20 mars 2009

Tankar.

Det är sjukt hur vissa saker är påväg att förstöra vänskap mellan två personer. Hur jag kan vara så dum att låta det bli så, när jag får förklarat för mig dag efter dag att jag måste göra något åt allt detta. Att jag måste ta tag i saker och ting föratt kunna må bättre. Hur less vissa är på att höra hur elaka folk kan vara. Hur jag går och försöker förklara att det inte är så, när jag egentligen vet att dessa har rätt men jag vill bara inte inse det. Det är jag som satt mig i denhär situationen och det är bara jag som mår dåligt. Det är bara jag som kan göra något åt det och ingen annan. Men jag vet bara inte hur jag ska göra föratt klara av det.

Aja, får väl ligga och tänka på det resten av dagen. Och kanske komma fram till en lösning eller så. Men vi ser väl. Förhoppningsvis förlorar jag inte mina vänner, även om det är det som är påväg att hända mer eller mindre.

Inga kommentarer: