onsdag 18 mars 2009

Imorse ville jag veeeeeeerkligen inte kliva upp och fara å jobba. Drygaste ever. Hade sååå gärna legat och sovit sådär heleste dagen. Men måste man jobba så måste man. Tog typ mer än 1 timme för mig och Sofia att hämta kläder också (vilket vi måste göra varannan dag). Fanns inga kläder någonstans så vi var nära på att ge upp när vi hittade typ 1 klädesplagg var - och det gör att vi msåte gå och hämta mer i morgon. Det näst drygaste ever.

Ska försöka knåpa ihop ett mejl nu - på engelska. Jag suger verkligen på det. Men jag är iallafall glad att jag kan mejla och inte behöver ringa. Att prata engelska är jag usel på (iallafall nykter). Att kunna skicka ett mejl gör ju att jag kan fråga folk om det blir rätt, kan googla på stavningar (typ!) och ta gooood tid på mig (om jag inte har jääättebråttom.).

Efter mejlandet väntar solstolen på ballis. & där hade jag tänkt spendera heeeela min lunchrast. Får se om jag ids koka nå nudlar eller inte. Känner mig inte speciellt hungrig. Men med en kopp kaffe och en skvallertidning klarar jag mig låångt :) !

Inga kommentarer: