söndag 8 mars 2009

I fredags blev min mobil stulen. Så jag har varit mobillös tills nu.
Igårkväll ringde min bror hem till papps och berättade att Robin pratat runt lite och det visade sig vem som tagit den. Tack Robin för all hjälp.

Idag hämtade jag den hos honom. Dock har jag hunnit spärra kortet redan så jag kan inte ringa någon. Dock kan man ringa mig och skicka sms till mig. Så people. He ä ba ni ring!

Mitt nya kort åker väl in i brevinkastet någon gång i morgon skulle jag tro. Eller hoppas iallafall. så då fungerar mitt liv igen. Har känt mig fruktansvärt handikappad utan den. menmen.

Igår va jag ute och red btw. Va sjukt länge sedan men jag har saknat det. Det jag dock inte saknar är träningsvärken i benen jag har just nu. Inte speciellt välkommet. Ont gör det. Tur att det är söndag idag och att jag inte tänker göra mer än att duscha och ligga i soffan. Har ju faktsikt arbetat massor hos pappa i morse innan jag åkte hem.

Sen om någon är sugen påatt komma och ge mig massage ikväll är det bara att dyka förbi. Jag har sjuktligt ont i rygg och nacke.

1 kommentar:

Anna sa...

haha du tappar då bort telefonen hela tiden du! ;P haha