onsdag 25 mars 2009

Solen skiner och om ca 20 min ska jag bege mig hemåt. Måste dammsuga och torka golvet osv innan Anna dyker upp. Sedan kommer även bror + kompisar (?), Ninni, eventullt Tina och kanske fler. Vi står på "VIPlistan" till olles ikväll (iaf jag, Anna, bror och Ninni) så gratis kan man ju inte tacka nej till :)..

Annars går livet framåt. Jag tar mig igenom dagar och kvällar med hjälp av mina underbara vänner och träningen. Har börjat anpassa mig till mitt nya liv. Har börjat sova på nätterna och äta normalt. I´m on bättringsvägen såattsäga. Iallafall just nu för stunden.

& jag har kommit fram till att Robert Pattinson (som jag skrev inlägg om tidigare) inte alls är lika het på bilder och i verkligheten som han är i just DEN filmen, alltså Twiilight. Konstigt!

Fick höra av min älskade pappa att husvisningen i gräsmyr tydligen gick bättre än väntat. Jag hoppas att det blir bra och att huset bli sålt fort. Det kan ju liksom bara bli bättre och jag önskar min pappa och lillebror all lycka och framgång i fortsättningen. Även om jag är frutkansvärt orolig för den lille lille brodern som börjar bli så himla stor och "vuxen".

Sista rycket nu på jobbet innan hemgång i solskenet. Jag tycker om våren liksom. Man blir piggare och gladare även fast man deppar totalt inombords. (Nog föratt jag alltid är glad på utsidan. Tror inte det är många som är lika glad dag in och dag ut som jag är.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Höll precis på att skriva ett sms tíll dig men pengarna och gratissmsen var slut. Tänkte berätta att jag inte kan komma ikväll, har hållt på att greja hela dagen fram tills nu och känner mig slut och vill bara få kurera mig för mig själv hemma och så ska jag upp tidigt imorgon för att jobba. Men hoppas att ni får det riktigt kul(haha, råkade skriva med k på slutet först!) ikväll. :) kram