måndag 30 mars 2009

¤ Det borde vara olagligt att vara såhär äckligt trött.
¤ Det borde vara olagligt att ställa FRAM klockan 1 timme.
¤ Det borde vara olagligt att vara så förvirrad som jag är just nu.
¤ Det borde vara olagligt att vara så snäll och hjälpsam som jag
är på jobbet.
¤ Det borde vara olagligt att överhuvudtaget vara så snäll som
jag är.
¤ Det borde samtidigt vara extremt olagligt att vara så dum
och korkad som jag är.
¤ Det borde också vara olagligt att vara så "feg" som jag är angående vissa saker.

Sen om man bara kunde få det talat om för sig hur allt egentligen
ligget till, så man liksom slipper gå omkring å undra så hade allt
blivit så mkt lättare. sånthär tär på kroppen av att tänka på.

Sen förstår jag inte vad det är för tid just nu. Alla har problem.
På ett eller annat sätt. Fick veta lite grejer igår om 2 personer
som står mig mycket nära. Inte kul alls. Jag trodde liksom inte
på det först. Men sen förstog jag att folk inte kan ljuga om en
sån grej. Även fast jag önskar att det var så . :(

Inga kommentarer: