torsdag 18 juni 2009

Det finns verkligen folk jag uppskattar tusen gånger mer än andra. Helén är en av dessa. Världens härligaste och gladaste människa. En av dom som gör jobbet en aning roligare. En som jag faktiskt berättar allt för. Vi tillbringade eftermiddagen på Obs. Handlade till midsommar osv.

Kvällen har varit effektiv. Jag har tvättat, lagat mat, putsat och lagt köttet i marinad, strukit kläder och gjort en jordgubbstårta tills i morgon (grunden iaf). Så i morgon blir det stressigt. Ska hinna duscha, göra mig iordning, välja kläder och skor, packa ner varmare kläder och göra klart tårtan. Och vi ska åka mellan 10 & 11. Innebär att jag måste upp med tuppen. Men det gör inget för jag är verkligen taggad. Jag tror det kommer att bli en bra midsommar.

Så, eftersom jag inte lär prioritera datorn i morgon så önskar jag alla en riktigt glad midsommar redan nu. Sen håller vi tummarna föratt det fina vädret håller i sig. :)

GLAD MIDSOMMAR!!

Inga kommentarer: