fredag 5 juni 2009

Igår gjorde jag chokladbollar. Var tänkt att Micke skulle göra dom först, men när det kom till geggandet överlät han resten till mig. Sen fick han för sig att leka med fotbollen. Draperiet som åkte ner förra veckan, som jag tillbringade låååång tid med att sätta upp, vart offer för fotbollen så det rasade yttligare en gång. Nu sitter det dock igen, och förhoppningsvis så sitter det ett tag nu.

Ska dra mig ner till pappa, som nyss blivit stadsbo, och låna bilen. Sedan blir det röbäck ett tag med Anna, Benne och Robin. Myspys. Lär väl bli en hyffsat tidig kväll skulle jag tro. Eftersom jag ska vara nykter så. Alla ska ju somsagt festa, och då tar dom väl för givet att bara föratt jag ska vara nykter vill jag inte haka på. Eller så äre bara så att folk inte vill ha med mig. men ajaa!

Äh, nu vart det bara depp. Fixa sig lite och börja åka..

Trevlig helg!

Inga kommentarer: