onsdag 24 juni 2009

Jag måste sluta läsa vissa bloggar. Dom gör mig fruktansvärt irriterad och förstör så himla mycket. Eller, dom och dom. Det är väl bara en blogg speciellt. Tillochmed Sofia blev irriterad i morse och hon har absolut ingen aning vem människan är. Igår var i största allmänhet en sånhär dag där allt gick fel och mitt huvud inte funkade alls. Va iaf nere på stan med Timmy och Simon och käkade på eurasia och efter det blev det lite fotboll hos mig. Sen när dom åkte hem kände jag hur trött jag egentligen var. Jag bara grät och grät av egentligen ingen anledning alls. Mycket gammalt som kom upp och mkt som pågått länge och mkt tankar om vad som borde göras angående vissa grejer. Mitt eget psyke skulle kunna bli sååå mycket bättre, mitt självförtroende skulle kunna ökas ordentligt eftersom jag inte har mycket alls av den varan, och Sofia skulle slippa allt gnäll på jobbet. Jag tror Sofia och Helén är dom som absolut vet allt om mig. Eftersom jag träffar dom varje dag och vi pratar typ jämt. Dom är mina personliga psykologer även fast jag inte lyssnar ett dugg på deras tips och råd.

Hursomhelst. Idag skiner solen. Jag och en vän ska köpa vitt vin, ost och kex och åka ut till nydala och bara njuta. Jag känner att jag behöver det. Jag behöver sysselsättas - utanför hemmet. Städningen har jag lagt ner för länge sedan, det är liksom inte lönt när det ändå blir stökigt efter typ 2 timmar eller så, och att sitta hemma sätter igång tankarna och allt annat vilket bara gör mig deprimerad. Sen finns det såå mkt annat.

Aja, nu torde väl autoklaven vara klar. tjo

Inga kommentarer: