tisdag 9 juni 2009

Min dator hemma mår inte riktigt bra. Hade man kunnat sjukskriva en dator hade jag sjukskrivit min. På favoriterlistan har jag ett tiotal (typ! om inte fler) bloggar som jag följer mer eller mindre. Släkt, vänner, vänners vänner och folk jag absolut inte har en blekaste aning om vilka dom är. Hursomhelst. I söndags skulle jag sätta mig ner och snabbläsa igenom några st och märker att ingen, alltså inte en enda, har uppdaterat sedan 5e juni. Tycker jag verkade konstigt eftersom vissa uppdaterar flera gånger/dag. Men igår när jag kom till jobbet och kollade igenom mina favoriters favoriter och dom som jag tycker är hur roliga som helst, ser jag att dom visst har uppdaterat! Hela helgen, flera gånger/dag, med videoklipp, bilder och allt möjligt. Jaha, tänkte jag och trodde att jag bara varit konstig och skrivit fel eller något. Kom hem igår och skulle läsa resterande, men fortfarande ingen uppdatering. Inte ens på dom som jag sett med egna ögon att dom har uppdaterat. Sjukt jävla irriterande.

Förövrigt. Fick provsvar på mitt allergiprov i helgen. Jag är allergisk mot gnagare, och speciellt möss och råttor! Hmm. Ni som vet vad jag gör på dagarna kanske förstår mitt "lilla" problem.
Jag är hursomhelst bara glad att jag inte är allergisk mot häst, hund och katt, för då går mitt liv ur stapeln!

Nu ska jag fajtas med min allergi och tagga en kväll på skjutbanan ikväll. Och denna gång ska jag icket glömma myggmedlet! :)

1 kommentar:

Pernilla sa...

Men shit, hur funkar det på jobbet då? :O