tisdag 16 juni 2009

Jag har sinnessjukt ont i min höft. Glömde kanske att nämna att jag sträckte mig totalt i slutet av fotbollen igår. Haltar fram som jag vore typ 80 år och glömt käppen nånstans. Är cphungirg men måste ta senare lunch. Eller, jag måste inte.. Men lillmoa ringde och fråga om vi skulle äta lunch tillsammans och hon hade lunch kl 12. Hon ska jobba på sjukan i sommar. Det blir skoj. Då kommer vi kunna umgås på luncherna varje dag om vi så vill! höhö.

Annars så känner jag mig mest hängig. Jag vill inte bli förkyld men med tanke på gårdagens regnväder och mina icke regnvänliga kläder så lär jag väl bli det. Eller så inbillar jag mig. Bara jag är frisk på midsommar är jag nöjd! Hörde lite Hampe och Rasmus planer och det låter som det verkligen kommer att bli kanonbra på fredag.

Inga kommentarer: