torsdag 11 juni 2009

Lillebrors examen.

Rosen lillebror fick av mig.

Isak "hösäcken" Eriksson & Lillebror "kortisen" Andersson.

Lillebror & Pappa

Stolt lillebror som "får" röka cigarr.

Jag & min söta söta lillebror.

Ja, vad ska man säga. Han är äldre än man tror. Snart 16 år. Helt sjukt. Att sitta i kyrkan typ 2 timmar var ingen höjdare direkt. Ögonen föll ihop titt som tätt. Borde vara olagligt att ha skolavslutningar så långa. Efter allt var klart var det fika i Gräsmyr hos Hampus mormor och efter det middag hos våran älskade farmor och farfar. Världens finaste farmor och farfar dessutom. Hem direkt efter det och börja tvätta. Fick ett samtal av älskade Pernilla som sa att hon skulle köpa fikabröd och komma förbi på en kopp kaffe. Glad blev jag. Satt och såg film, snackade minnen och kollade på gamla bilder. Hur mysigt som helst. Dock känns det som att jag gått upp ungefär 20kg denhär dagen. Inte alls lika mysigt kan jag tala om. Nu ska jag bara renbädda sängen och lägga mig å glo film och sova. Är sjukligt trött kan jag tala om.
Godnatt!

Inga kommentarer: