måndag 8 juni 2009

På torsdag går min lillebror ut 9an. Fattar ni?! min LILLEbror, går ut 9an!! Det är sjukt. Han är ju liten. Han går ju fortfarande på lågstadiet för mig. Men snart börjar han gymnasiet. Det är sjukt. Tiden går så fort. Men det ska bli kul och se honom på skolavslutningen iallafall. Är ledig onsdag också. Studenten! Jag, Anna och Benne ska på stan och titta lite.

Dock är det halvstressigt och jag sitter här och latar mig. Femdagars jobb ska göras på 2½. Hur jag ska hinna detta utan att jobba över vet jag ej. Kanske stannar längre idag, eller i morgon, bara föratt verkligen slippa stressa sönder. Fast jag stressar alltid, och vet att jag egentligen inte behöver det, men jag gör det ändå!. Hursomhelst.

Va förresten på puben med min far i lördags. Det var en av dom roligare utekvällarna på länge. Sedan skjussade min lillebror hem mig på cykeln föratt jag va trött och lat! Han är bra söt ibland.

Näe, nu fick jag halvpanik! Tjing.

Inga kommentarer: