torsdag 18 juni 2009

Lunch med jobbet på TC idag. Det blir nog trevligt. Hoppas bara vädret håller i sig så man kan sitta ute :) Ikväll blir det lugnt som i graven kan jag lova(haha... Elin, börja tänka på dina och Martinas skämtgrejer. -gravallvarligt osv!). Har inte sovit mycket alls inatt faktiskt. Eller, när jag väl fick sova sov jag hur bra som helst. Men det var inte förän kring fyra kanske så jag är rätt trötter?!.

Va ute hos hästarna igår. Blev ingen ridning så det blev bara en massa gosande istället. Fy vad jag älskar dessa krabater. Speciellt Sessan och Ettan. Fölis är bland det sötaste självklart, men hon är inte lika speciell för mig som de andra två! :) - än iallafall!

Ska tvätta lite åt bror&Hampe ikväll också. Dom stackarna som bor i en svinstia och aldrig har tvättat på säkert ett år. Så jag va dit och hämtade deras midsommarkläder så dom ska tvättas och strykas. Jag måste ungefär bara världens bästa syster/vän till dom! Även fast det var lite för min egen skull också. Jag vill väl inte umgås med smutsiga pojkar på midsommar! :)

Näe, nu kommer det typ 134 000 pallar med spån och foder. Arbete kallar. Tjing.

Ibland tackar vissa bloggar tyst för mig själv. MYGGMEDEL, jag måste köpa myggmedel. Hade jag inte läst det idag hade jag aldrig kommit på det. Men nu står det klart och tydligen myggmedel. Och plasttallrikar. Och plastmuggar. Och plastglas. Och.... näe, det var nog allt. Men Myggmedel, det är nog viktigast om man ska vara ute i skogen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad midsommar och sköt om dig!
Kramelikram
Mostra