måndag 22 juni 2009

Jag nyser sönder mig själv. Kliar sår på armar och ben och mår psykiskt dåligt föratt jag inte har tränat på flera veckor och det känns somatt jag har gått upp säkert 20-30 kg. Idag börjar mitt nya liv. Eller, ska försöka köra GI-mat nån vecka iallafall. Det kommer typ gå bra idag kanske, sen kommer jag att ge upp föratt det känns jobbigt. Men ett försök är det värt iallafall. Sen måste jag verkligen börja träna igen. Försöka ta mig ut och springa på kvällarna, eller iaf promenera fort ( Helena, vi måste ta tag i våra långprommisar nu nu nu ). Det måste bli ändring på mina matvanor, så enkelt är det.

Blir iaf att cykla till Maxi och handla lite efter jobbet. Både mat och annat. Helt sjukt att det är lön på torsdag och jag har pengar kvar. Det var sjukt länge sedan det hände.

Näe, nu blire ballis och försöka få lite färg och käka kräm.. (GI-grejset börjas alltså till middagen!!!).

Puss!!!!

1 kommentar:

Helenaaa sa...

HIHI, lilla kakan :) jag håller med om promenaderna, nu bums omedelbart, på direkten, i denna stund osv osv :) ring mig gumman så fixar vi nå tramp i det gröna!
puss