tisdag 30 juni 2009

De senaste nätterna har jag inte sovit mycket alls. Brände sönder mina ben+ryggen i lördags så jag har knappt kunnat sitta eller ligga ner. Sen har värmen gjrot att man inte direkt sover speciellt mycket. Brukar ha närmare 30 grader i lghen på kvällarna vilket gör att man smälter bort på natten. MEN......... Igår gjorde jag ett powermove med cykeln till maxi och köpte en fläktjävel, och oooj vilken skillnad det blev. Har sovit som en stock trots "oron" och även fast jag vaknat typ 14 gånger så har jag sovit så mycket bättre än jag gjort på himla länge. Tacka vet jag fläktar!

På fredagmorgon åker jag ner till södra sverige. På gott och ont. Jag längtar och jag gruvar. Ska bli skönt att göra något annorlunda någon helg för en gångs skull, men samtidigt vill jag inte lämna vissa saker. Oron kommer att finnas hela helgen vilket kommer att irritera och störa mig. + att jag är lite nervös. Det är fiint folk man kommer att träffa. Riktigt fint folk. Så det gäller att uppföra sig och ta med rätt kläder vilket jag skulle tro jag kommer hålla på med hela torsdagkväll- packa alltså.

Ska försöka slänga upp lite bilder från helgen när jag kommer hem. Brukar iofs säga så rätt ofta, men jag ska iaf försöka komma ihåg och ta mig tid till det.

Nu har Sofia äntligen kommit tillbaka till jobbet. Klädhämtning och sen kanske man ska börja jobba lite!

1 kommentar:

Helenaaa sa...

ååå, är så jädrans avis på dig att du anar inte!! jag vill också till blommeröd å klä upp mig å vara fin å umgås med härliga Anderssons :)
puss gumman min!!