lördag 14 februari 2009

allafuckingjävlahjärtansdag

Alla hjärtans dag idag. Det sämsta påhittet någonsin. Är fortfarande cpsjuk. Hostar lungorna ur mig såfort jag pratar, nyser sönder mig själv, ont i halsen och feber. Har ungefär aldrig kännt mig såhär ensam. Jag menar, vem vill umgås med en så "slaskig" (som någon uttrykte sig) människa som jag just nu. Är jävligt rastlös men jag har absolut ingen ork till att göra någonting alls. Blir typ andfådd av att hosta. Gårdagen funkade eftersom jag fick massvis med kramar och mys av Pernilla. Precis sånt jag behöver när jag är sjuk eftersom jag blir så sjukt känslig på nått sätt. Lättirriterad osv. Men får jag bara liiiite närhet ibland skulle jag nog bli frisk fortare.



Jag försöker att inte bli deppad ju nu, men det är lite svårt faktsikt. Jag blir lätt deppad i sånahär situationer. Men jag hoppas att alla som nu firar alla hjärtansdag och myser med sina pojk/flickvänner har en kanonbra kväll. Vilket jag nog inte kommer ha alls. Suckers!

Jag har iallafall blåbärs/hallonpaj i kylen kvar från igår. Nu är deppäta som gäller! yey.



Inga kommentarer: