måndag 23 februari 2009

Lillebror.

Allting går verkligen i slowmotion för mig idag. Har typ hur mkt som helst kvar att göra innan jag kan gå hem. Har varit speedad hela dagen men ändå inte tillfört mycket gällande arbetet för min egen del. Däremot att stå å röja undan i disken går tydligen kalasbra. Hursomhelst. Kan iallafall inte jobba till längre än 17.00 så då måste jag iaf vara klar. Lillebror ska komma förbi och säga hej ett tag innan jag ska iväg och träna. Det ska bli kul. Man saknar ju den lilla skrutten rättså mycket faktiskt. Nog föratt han snart blir 16 år och ingen skrutt, (fattar ni, sexton år.!!!!!!!) men för mig är han fortfarande den söta lilla lillebroren på typ 8 - 9 år :) .. För mig kommer han aldrig växa upp. Han kommer aldrig att bli trotsig. Han kommer alltid att tycka att jag är världens bästa syster utan att kaxa emot någonsin. Han kommer aldrig att bli myndig. Inte för mig. Han kommer somsagt alltid vara LILLEbror. Lilla lilla lillebror. Shit, jag tänker bara på vad jag själv gjorde när jag var sexton år. Jag hoppas iallafall inte han är som jag var då. Stackars pappa isåfall, för min mor hade det inte lätt på den tiden ;D haha.


Jag tror det ligger i släkten att vara
sådär supersuper söt ;p
Typ som socker!

Inga kommentarer: