torsdag 19 februari 2009


Igår tog vi till alla drastiska åtgärder föratt bli varm efter stunder ute i kylan. Viktor den ängeln skulle köra hem oss kring tolv. Anna och ninni tog sig hem sen ringde en av viktors kompisar och sa att vi skulle komma tillbaka till olles så jag och viktor åkte dit och tog oss inte därifrån förän stängning 02.00.. Idag är jag tröttast i världen och ingenting har gått bra. Jag har överreagerat på småsaker och nu börjar det dåliga samvetet ta över. Ikväll blir en lugn kväll hemma. Ska tvätta men utöver det ska jag inte göra mkt alls. Tänker dra mig hemåt snart, kanske hinna sova ett tag innan tvätten. Tjing

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ser riktigt roligt ut!!! :D

Sandra sa...

Visst gör det ;P

Anonym sa...

Haha, som fan :) Måste säga att jag känner igen toaletten, men kan inte placera... kanske olearys? hmm nä inte så lätt?

Anonym sa...

Haha, som fan :) Måste säga att jag känner igen toaletten, men kan inte placera... kanske olearys? hmm nä inte så lätt?

Anonym sa...

Vafan, blev det två kommentarer förr?? :O

Råkade trycka två ggr för det gick så segt, men se då blire det alltså dubblet, ska tänka på det nästa nång :P