fredag 6 februari 2009

Fredag&otaggaad

Jag är sjukt trött och extremt otaggad inför kvällen. Hade helst av allt bara legat hemma och glott massvis med filmer och inte rört mig längre än mellan soffan och köket. Menmen. Ska verkligen ta det lugnt ikväll iallafall så jag orkar kliva upp och fara å träna i morgonbitti. styrka + spinning. Eller bara skidåkning. Får se hur det bilr om jag ens kommer orka göra något utav det.

Snart ska jag koka kaffe. Timmy och Simon ska eventuellt komma hit och vara social med mig kring halv två och tills jag ska sluta så då måste det ju finnas kaffe till kaffedrickarna. Kanske tillochmed traskar och köper bullar baraföratt liksom! höhö.

Näe, nu vill min chef att jag ska nominera henne till femdagars-semesters-resa till mallorca. Vem vet, kanske känner jag mig extra snäll idag :D. haha

Inga kommentarer: