tisdag 17 februari 2009

"kul" på thorax.

Sitter på thorax på Mats kontor nu. Datorn på vårat jobb har lagt av sedan två veckor tillbaks och jag hade inget att göra på eftermiddagsfikat så varför inte ta en prommis hit och hälsa på. The pigtruck kom idag. Vi har alltså lyft 650 kg gris idag. Ont för ryggen.

"- Mats, vad ska jag skriva för kul?"
"- Men du kan ju inte skriva nått kul om det inte hänt något kul. Om ditt liv nu är så satans tråkigt så kan du ju inte skriva något kul....!"

Jag tycker iofs att jag har kul mest hela tiden, men det är oftast bara jag som har kul. Om någon annan skrattar är det oftast åt mig och inte med mig!....
.... Mats håller med!

& nu är det fixat. Torsdagkväll v. 11 åker jag och Moa iväg till Sorsele över helgen. Längtar så grymt efter att få ta fram brädan och åka. Hoppas våran offpistbacke finns kvar. ;D.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen. Kram från mamma.