torsdag 5 februari 2009

Igårkväll låg jag hemma helt själv och kollade på riktiga tjejfilmer där man, iallafall jag, gråter sönder i slutet. Nog föratt jag är vääldigt blödig (ellervafanmansäger) när det gäller filmer överhuvudtaget. Jag gråter nog till det mesta, faktiskt. Såg bl.a P.S i love you. En sjukt bra film och jag bölade typ sönder på slutet. Helt sjukt hur man kan leva sig in i en film på det viset.

Ikväll äre skidåkning som gäller på nydala. Självklart med Mor och Mats. Mamma skulle ta med sig blåbär också så jag kan göra mina blåbärspannkakor efteråt som jag egentligen skulle göra igår, men det fanns inga blåbär tydligen! Då är det svårt att göra blåbärspannkakor liksom. Men jag hoppas morsan hittar några stackars blåbär i frysboxen hemma hos dom som hon kan skänka till mig:D!

Ska med bror på travfestivalen på lördag också. Sällan jag får umgås med bara honom så det ska bli riktigt trevligt. Ska tydligen vara en fin tillställning med fördrinkar, middag och priser. Visste inte vad jag skulle ha på mig. Viktor ska tydligen ha kostym å shit. "- Tänk nyår och glamour Sandra. Ta nyårsklänningen, okej!?" va svaret jag fick när jag frågade vafan jag skulle ha på mig. Men det blir säkert kanonbra. Kanske ska försöka vinna nå pengar på hästjävlarna också :D. Har inte lyckats sådär superbra de senaste gångerna. Så håll tummarna.

Näe, nu vill jag hem till sängen och sova ett tag. Är sjukt trött så det behövs verkligen. Kanske tillochmed smiter hem tidigare beroende på vad som finns kvar att göra. Men vi ser väl.

Måste iaf jobba lite nu. Har endel pyssel kvar men jag orkar inte tänka och alla siffror gör mig trött i huvudet och det börjar nästan bli för mig.

tjao!.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Vad fint att din bror 1. säger till dig vad du ska ha på dig samt 2. VET vad du har för klänningar :D

Pernilla sa...

Justja!
Blåbärspannkaka till folket ! (dvs mig?!)