fredag 13 februari 2009

Foppahysteri.

Hockeyn igår va sjukt bra. Jublet som skapades under line-upen när dom sa foppas namn ropades upp går inte att förklara. Hela hallen (drygt 7 500) ställer sig upp och jublar som de nog aldrig jublats förr. Och de jublades inte mindre när han gör 1-0 målet. En sjukt bra match helt enkelt. Pinsamt för skellefteå efter första perioden när det stog 18 - 2 i skott till MoDo. Skeå fick inte ha pucken speciellt mycket.

Nu sitter jag hemma med feber, ont i halsen och jag tror snart jag hostar upp lungorna. Detta innebär en hemmakväll för mig. Och eftersom jag blir rätt känslig när jag är sjuk och blir sjukt sällskapssjuk klarar jag nog inte att vara ensam, så Pernilla ska komma och vara sjuk med mig. & jag ska bjuda henne på smulpaj och massa annat gott hade jag tänkt. Inte många som offrar en fredagkväll för en sjukling som jag. Det uppskattas iallafall. Riktigt mycket!

Näe, nu ska jag slökolla på film tills pernilla dyker upp, då ska vi äta pizza :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: