onsdag 25 februari 2009

Mitt huvud håller seriöst på sprängas. Mitt humör är på botten. Jag klarar inte av vissa människor just nu, men uppskattar de jag tycker om ännu mer. Stör mig på typ ingenting och mår allmänt piss. Hinner jag klart med allt åker jag nog hem tidigare idag. Iallafall en timme eller två. Sen skiter jag i resten. Sova är precis vad jag ska göra. Ett tag. Typ. Sen måste min huvudvärk försvinna innan kvällen eftersom det ser ut att bli massa pokerspelande hemma ikväll. Allt beror på om vi får ihop folk eller inte. Får vi inte ihop folk kommer jag bänka mig framför tv exakt hela kvällen och inte göra något vättigt alls. Bara tycka synd om mig själv för en gångs skull.

Näe, försöka jobba lite innan jag bryter ihop på allt kackel från fikarummet. Somsagt, min huvudvärk är inte att leka med just nu. Tur att det ibland bli ett uppbehåll på typ 5 minuter.

2 kommentarer:

Unknown sa...

*blåser på stackars huvudet*

Unknown sa...

Förresten! Jag behöver ett nytt puder! Mitt ramlade ner i handfatet och det skyddande locket åkte av... Nästan allt puder åkte rakt ner i avloppet... :-(

Kan du fixa? Självklart sätter jag in pengar åt dig.

PUSS!!