måndag 2 februari 2009

sinnessjukt.

Helt sjukt. Hur man kan beté sig sådär. Hur man kan behandla en så fin människa så illa. Jag vet inte riktigt vad man ska säga eller göra. Men att det kunde sjunka såhär lågt trodde jag faktiskt inte. Jobbet går segt idag. Så sjukt mkt annat att tänka på. Ikväll blire träning, förhoppningsvis 2timmar, eftersom man inte tänker när man tränar. Och tänka just nu är nog min värsta fiende.
Humöret sjunker totalt när jag överhuvudtaget tänker på detta. För jag kommer nog aldrig förstå att det verkligen händer. Att man verkligen kan göra sådär. Tänker man tillbaka 3-4 år kan man verkligen inte tro att det skulle bli på dethär viset. Det är helt sjukt, helt sinnessjukt.

Näe, blir nog att jobba över endel idag. Går somsagt jäääävligt segt. Men men, inte mkt att göra åt. Har ju Sofia som hjälper mig så jag bör nog hinna eftersom jag kan lämna lite av dagens arbete tills i morgon.

& lillebror, om du läser detta, ring mig :)! Need to talk with you !!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad har hänt!?!?

Anonym sa...

Ja det är inte kul, trodde man inte. Om du behöver snacka så vet du var jag finns! kram