fredag 20 februari 2009

Gårdagen blev ändå trevlig. Timmy, Simon och Jessica kom hit och va sociala. Satt och spelade plump typ hela kvällen. Kring halv 1 åkte dom hem. Micke va speedad efter x antal kaffekoppar så han sprang omkring och sparkade runt en penna på golvet runt i lägenheten. "Det är typ som minigolf.." .. "Nu hamnade jag i någon slags bunker"... "Här är typ ett vattenhål, måste droppa"... Jag höll väl typ på skratta ihjäl mig trött som jag var.


Nu måste jag vika ihop tvätten från igår eftersom jag aldrig orkade det då. Sen snabbt försöka hinna göra mig iordning innan halv 6 då Viktor kommer och hämtar mig. Den ängeln ska köra mig till Anna där kvällen kommer spenderas föratt sedan bege oss ut på krogen. Vilka som ska dit är ännu oklart men oavsett så kommer det nog bli trevligt oavsett hur få vi blir.

På söndag ska jag på innebandy. Bror ska tydligen spela match och jag har fått i uppgift att vara social med en person under tiden. Kan säkert bli trevligt eftersom jag oftast inte har några problem med att lära känna nya människor.

Ousch, klockan rinner iväg. Mkt som ska göras och här sitter jag som ett jävla fån och tror att tvätten ska vikas av sig själv. Har kommit fram till att den nog inte gör det, oavsett hur mkt jag försöker kommuniciera med tvättkorgen. Kläderna ligger fortfarande kvar. hahaha.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: