tisdag 10 februari 2009

Igår skrev jag att jag längtade hem på eftermiddagen, men det är nog ingenting över hur mycket jag skulle vilja vara ledig idag och bara ligga i sängen och sova. Även fast jag somnade såfort jag la mig igår så spelar det ingen roll, tisdagar är verkligen den tyngsta dagen på hela veckan. Och då spelar det ingen roll om du sovit 40 timmar eller inte. Men det är bara att ta tjuren vid hornen och börja jobba. Idag är det mycket som ska göras. Och förhoppningsvis hinner jag i tid idag. Måste nog hinna käka nått innan träningen ikv, gjorde nämligen inte det igår och det är inte hälsosamt att träna två timmar och inte äta något innan.

Hursomhelst.
jobbjobb väntar. tjing.

Måste bara länka till ungefär världens roligaste
förklaring till varför det går så dåligt för Anja.
http://sportbloggaren.blogg.se/

Inga kommentarer: