lördag 31 januari 2009

Min lugna fredagkväll vart allt annat än lugn. Guitarhero först hos mig, sen till Peter där bror och co var och vidare ut på krogen. Promenerade hem kring 2 eller så. Har ingen aning om varför jag stack från alla. Men men.

Nu sitter jag mest och bekymmrar mig över hur det ser ut här hemma. Tror det varit något slags andra världskrig här. Ungefär så ser det ut. Kläder överallt, diskberget som snart rasar och dammråttor lite överallt. MEN, det tar jag tag i imorgon, eller kanske lämnar det så Micke har något att göra på måndag. mohaha! Näe, så länge kan det nog inte vänta. Men hursomhelst. Sitter och väntar på Timmy Simon och André nu. Ska väl kanske börja göra mig iordning eller så. Är mest sliten idag. Känner mig inte sådär supertaggad. Men det blir nog bätre efter ett glas vin eller två.

Skål på er!

Inga kommentarer: