onsdag 11 november 2009

Allt började med att vi hade slut på tandkräm. Jag ringde mamma och bad om sällskap till rusta. Köpte hur mkt smågrejer som helst. Typ 10 falskor schampoo/balsam, städgrejer eftersom jag och mamma troligen ska julstäda i morgon, TANDKRÄM och massa annat småplock. När jag kom hem, och skulle borsta tänderna, har jag självklart glömt dendär satans tandkrämen nånstans, för i påsen var den icket! Märkte dock att det var ett liiiitet liiiiitet hål i påsen (okej, det kanske var rätt stort) som den förmodligen har ramlat ut ur. Men jag ringde mamma och skyllde på henne istället. Jag undrade hur i alla fridens dagar hon vågade att sno våran tandkräm liksom. Hon bara skrattade. Förstår inte varför, jag var sjukt allvarlig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan. Jag har hittat några lägenheter som kan vara aktuella. Gå in på hemnet.se o kolla.Berghem en tvåa på 60,5 kvm Nydalav 14 3 trp.Samt två lgh på Mariehem, o en på Östermalm vån 8 av 8!!!!!!HÖGT.Den har lite dyrare månadshyra dock men fin. Gå in o kolla .Kram mor.