torsdag 26 november 2009

Oj så trött jag är. Helt galet. Ville verkligen inte kliva upp i morse. Låg verkligen in i det sista. Sen är det så tråkigt att lämna en varm mysig säng föratt ta sig ut i regnet och jobba hela dagen. Näe, usch!. Och tillråga på allt känner jag mig sjuk. Vet inte om det är pga tröttheten men halsen är fuckad och huvudet känns 3 gånger tyngre än vanligt. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk. Jag har inte råd att vara sjuk och nästa vecka är det rätt mycket dessutom.

En person berättade för mig att man uppskattar saker mer om de händer sällan. Jag tror inte det, för jag skulle uppskatta varje sådan stund så sjuk mycket hela tiden. Jag kan liksom aldrig få nog.

Haha, Anna berättade hur hon brukar göra när hon vill säga en viss sak men ändå inte kan säga ordet. (A, du förstår vad jag menar om jag säger ordet *pip*, haha). Jag va verkligen hur nära som helst på säga det igår. Jag ville det, men jag vågade verkligen inte. Tänk om det skulle förstöra liksom. Tänk om det bara skulle vara jag?!.

Näe, kaffe i mängder, jobba på så jag får åka hem nångång, och sen tvätta ikväll.