fredag 6 november 2009

Jahapp. Sista dagen här. Sista timmarna. Väskan är packad (dubbelt så smockfull som när jag kom hit), flygbiljetterna framtagna, deppen påväg. Jag vill inte lämna stället. Men samtidigt vill jag hem också. Skulle vilja ta med mig Linda och barnen hem. Eller, flytta deras lägenhet till Umeå så man slipper åka till Gotland varje gång man ska träffa dom. Nu är det kvalitetstid med barnen som gäller. Så blödig som jag är gissar jag att en och annan tår kommer visa sig på hemresan. Sen gruvar jag mig föratt sitta x antal timmar själv på arlanda innan flyget till Umeå går. Måste äta middag där också - själv! Jag hatar att vara själv. Jag blir fruktansvärt folkskygg. Åååh, jag vill inte. Det är extra jobbigt när Isak sitter och säger "jag vijj inte ajtt du ska åjka. Jag vijj att du ska häjsa på heja tiden. Du och mojmoj".

Näe, det ska blir skönt att komma hem igen också. Saknar älskpälsk en hel del så det blir nog bra i slutändan.

Jag lär väl mobilblogga endel från arlanda om jag får tråkigt.

Puss.

Inga kommentarer: