tisdag 24 november 2009

Fyfan va less jag är. Det är kolsvart när jag åker till jobbet. Ser inte ut på typ hela dagen och när jag åker hem är det kolsvart igen. Jag har en klumpkänsla i magen hela tiden för det känns som att något inte står rätt till och jag är så äckligt trött just nu. Har verkligen tokjobbat hela dagen bara föratt sysselsätta mig. Rymma iväg från tankarna liksom, för just nu känner jag mig mest ensam i världen även fast jag vet att jag inte är det. Minsta lilla grej så börjar jag typ gråta. Har ingen anledning, men det bara blir så. Försöker verkligen bara låta bli på jobbet. Kan bli en aningens pinsamt eftersom ingenting egentligen är fel.

Exakt en månad kvar till julafton. I helgen åker julgrejerna fram. Eller, jag lär väl vänta med granen men det åker nog fram rätt snart den med. Jag och Vicky ska ju ha julpysselkväll nåndag framöver. Baka lussekatter, pepparkakor, pynta granen, lyssna på julmusik och dricka 2009:ans glögg. (den sägs vara god). Jag ser verkligen fram emot den kvällen.

Ikväll blir det gymmet, precis som igår. Orkar inte med pass längre. Känner mig inte på humör. Jag vill lyssna på min musik och göra det jag vill, på mitt eget sätt även fast det kanske inte blir lika seriöst.

1 kommentar:

bobbo sa...

Det är faktiskt ganska skönt att inte köra pass alla gånger. Dessvärre har jag inte uppdaterat min mp3 på 1½ år ungefär så det känns inte så lönt att ens använda den. Kul att ses idag!