fredag 20 november 2009

Ikväll ska jag och en av mina arbetskollegor på bio tillsammans. Båda vill se New moon, men ingen ville följa med någon av oss. Så därför beslutade vi oss föratt gå och se den tillsammans. :) Blir säkert kul. Sedan i morgon ska jag och Anna åka och se Magnus Betnér. Sen beroende på vad som händer efter bion ikväll så kanske jag åker ut och rider i morgonbitti också. Hoppas då på att slippa paniken jag hade sist ;) haha.

Micke åker till köping (?) ikv också, så det blir en hel helg själv hemma. Lär nog vara ute och göra saker ist föratt sitta hemma på dagarna. Det blir så himla tomt när man är van att alltid ha någon omkring sig, eller, oftast iallafall.

..

Annars är jag så less på hur vissa får annat folk att beté sig som as. Sånna som får folk att inte bry sig om något/någon annan än just de två just då. Och att en människa kan ha så otroligt dåligt inflytande på en människa är helt sickt. Och jag vet, att jag inte ska bry mig. Jag vet att jag inte kan göra något åt saken, men jag känner att jag bara måste skriva nånting. Blir nog att ventilera sig mycket till Anabanana i helgen i´ll hope. Jag vet att hon är på min sida, jag vet att hon tycker som jag. Därför kommer det nog kännas bra ;P

Inga kommentarer: