onsdag 4 november 2009

Inser att klockan är halv elva och jag har gjort mer denna lediga dag, än vad jag någonsin gjort. Linda jobbar, och medans moster följde Olivia till fritids så var jag och Isak hemma och åk frukost och spelade tvspel. Sen har det bakats bullar och Isak va så himla söt, som vanligt! Fyra plåtar fick vi ihop, jag Isak och moster. Nu ser Isak Dora, och jag ska hoppa in i duschen när som helst och göra mig iordning. Sen hämta Olivia på fritids och sedan köra till Roma och vaccinera Isak. Hur det ska gå utan mamma Linda är en gåta, men vi har lovat Isak glass efteråt och han verkar då lugn just nu iallafall. Han pratar väldigt klokt om sprutan och att det är bra att ta den så man itne blir sjuk. Han är så söt. Sen ska ju "lillmamman" Olivia följa med. Hon är som en skyddsängel för sin lillebror och hon är nog helt seriöst den mest vuxna 6åringen jag någonsin träffat.

Imorgon fyller kusin år. Då blir det kalas. Sen ska ajg och moster på stan lite imorgon också. Missade några affärer igår faktiskt. Måste dit innan jag åker hem iallafall.





Inga kommentarer: