onsdag 4 november 2009

Isak: "Du äj hul."
Jag: "är jag ful"
Isak: "jaa, dättehul"
Jag: "Men, varför är jag det för då?"
Isak: "Föj du äj bakis".
Jag: "Men jag drack ju inget vin igår".
Isak: "Näe, du äj bakis ändå, däjföj äj du hul".
Jag: "Varför är man ful när man är bakis?"
Isak: " De det ja inte."
Jag: "Jag tycker iallafall att du är söt."
Isak: "Det äj jag. Hjag vijj ha det (pekar på mitt lypsyl)".
Jag: "Du kan få det, men vill du sätta lite på mina läppar?"
Isak: "Djaa (sätter på lypsyl på mina läppar).. Nu är du hin igen".

Han är så söt.

Men han har ack så rätt om det första. Idag är en såndär dag där jag hatar mig själv. Jag känner mig fetare än fetast, sminkningen går åt fanders och jag har en riktigt bad-hairday. Ingenting går som jag vill. Aja, inget att göra åt. Jag myser iaf i mina nya mjukisar och min ibratröja i oversize-storlek. Bara vaccineringen går bra så är jag nöjd :)

Inga kommentarer: