onsdag 25 november 2009

Träningen igår gick faktiskt bättre än väntat. Uppstog endel pinsamma situationer på gymmet men det klarade jag galant eftersom jag är rätt duktig på prata ibland, höhö! Stog och snicksnackade med Tina ett tag också vilket var himla länge sedan.

Va fruktansvärt trött och less när jag skulle åka hem, men va ändå tvungen och stanna på statoil och köpa mjölk. Äcklig som jag var just då tänkte jag att "jamen det borde ju gå snabbt på statoil", men dagens hagelskott går till denna alkoholiserade farbror som stog framför mig i kön. Han skulle betala typ 38.50, MED ENKRONOR och 50ÖRINGAR! Och ni vet dendär maskinen, där man ska lägga pengarna, där måste man ju liksom stoppa i en och en, och det tar ett satans tag. När han ÄNTLIGEN är klar kom han ju sjääääälvklart på att han skulle ha en påse också. Så fram med plonkan, hitta småkronorna nåååågonstans osv osv osv osv.. Sen, skulle han packa ner det han köpte, vilket satan tog längre tid än att ta fram 1,50kr.

oojjooj, va less jag va när jag kom hem. Bröt ihop direkt jag kom innanför dörren. Jag bara grät, utan anledning, men jag tokgrät verkligen. Pratade med Anna, fick ventilera mig vilket kändes otroligt skönt. Hon liksom förstår mig, och hon dömmer inte folk vilket är så otroligt skönt. Och få känna att jag inte var ensammast i världen som jag tyckte just då. Anna förstog, hon tröstade, hon berättade roliga saker, hon fick mig på andra tankar. Jag älskar henne! ( Hahaha, Anna, vet du vad jag tänkte på när jag skrev detdär?!?!?!?, hahahahaha).. Hursomhelst.

Idag känner jag mig bättre - än så länge. Ska sluta tidigare och åka ut till hästarna. Rida och så. Får se om Elin har piggnat till så hon kan följa med, annars blire en sväng själv i skogarna. Men det blir nog bra. Jag bara hoppas att regnet slutar.

1 kommentar:

Anna sa...

haha du är bäst! ;)