fredag 27 november 2009

Jag har absolut ingenting att skriva egentligen. Anna var förbi igår och då pratade vi typ sönder varandra så det kanske är anledningen. Fredag och helg. Ska bli skönt att inte behöva kliva upp på morgonen. Tove börjar jobba heltid på måndag också, så det blir nog himla kul.

Haha, påtal om henne. Hon skickade ett sms i morse och var på jobbet (hon skulle gå igenom nå grejer innan hon tar över efter M) och undrade när jag skulle komma. Självklart sov jag och när jag vaknade och såg att just Tove skickat sms så trodde jag det var måndag. (eftersom hon inte skulle börja förän då egentligen) Jag vart sjukt förvirrad vilket jag alltid är när jag är nyvaken och trodde att jag sovit bort hela helgen och att det var måndag igen. Jag dog typ lite då innan jag snabbt insåg att det faktiskt var fredag.

Näe, somsagt. Nu dösnackar jag bara. Ska väl käka nå lunch och sysselsätta mig med korsord tills jag ska gå hem. Just nu är det ruskigt lugnt på jobbet, som alltid på fredageftermiddagar.

Inga kommentarer: