fredag 13 november 2009

Gårdagen bestog av städning. Kom hem från jobbet halv tre och sedan städades det till klockan var strax efter 22.00. och ÄNDÅ, hanns inte allt med. Badrumsskåpet är kvar, men det får jag väl göra idag eller i morgon eller så. Jag var helt död efteråt. Jag hade tänkt krypa ner under ett varmt täcke och ha min egna lilla myskväll och se Mamma Mia, eftersom inte älsk var hemma. Filmen hann gå fem minuter sen sov jag. Vaknade kring ett av att jag hade döont i nacken (soffan är fruktansvärt obekväm att sova i), så nu har jag typ västa nackspärren.

Tusen miljoner tack till mor och Mats som hjälpte mig igår.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var ju riktigt duktig på att hjälpa till, så det var bara roligt. Med glatt humör o många skratt blir städning till en fröjd.Tack själv för trevligt sällskap. KRAM mor.