tisdag 3 november 2009


Linda har åkt ner på stan. Hon ska fixa akrylnaglar. Jag och Isak har spelat xbox hela morgonen efter att hon åkte, sen efter ett tag kom moster tillbaka från fritids. Hon va med Olivia på idrotten ett tag. Gick oväntat bra med Isak när Linda åkte. Han liksom accepterade läget ofantligt bra. Jag har övertalat Isak att inte se Dora nu på morgonen. Dora är det mest irriterande barnprogram jag vet - dock Isaks favorit.

Idag blir det shopping. Ungefär det jag sett mest fram emot hela helgen ;P Har redan rivit ut rabattkuponger på skokanonen. Ska förhoppningsvis hitta nå kläder också. Börjar bli måttligt less på det jag har.

Ikväll ska jag och Moster göra palt. Mmmm, det är så sjuuukt gott.

Imorgon ska jag och moster på äventyr. Linda jobbar så vi har fått uppdrag att köra till Roma och vaccinera Isak mot svininfluensan. Varken jag eller moster hittar speciellt bra här. Blir en spännande biltur ;p

Näe, nu ska jag göra mig iordning. Hadé

Inga kommentarer: