fredag 3 april 2009

Blir inte så att jag åker till Pongo. Eftersom baby ska ut idag och inte i morgon är jag hellre med dom.. Så dom kommer hit sen ska vi väl chilla lite och så, sen blir det kanske utgång. Fortfarande blir det rätt lugnt eftersom jag eventuellt ska träffa Peter i morgon och dricka kaffe och prata lite. Inte så ofta man träffar kusinerna och ändå bor vi kanske max 500 meter ifrån varandra. Träffar typ kusinerna som bort långt långt borta oftare. Men det ska bli trevligt.

Nu väntar duschen, sen måste jag vika tvätten eftersom jag aldrig orkade det igår eftersom jag sov typ heleste kvälln.


Det är tråkigt att man ska bli anklagad för
hur mycket som helst pga ett ända misstag.
Jag är inte sån längre. Jag tänker inte bli
sån en gång till och jag är inte ett dugg stolt
över att ha varit sån. Jag ångrar den tiden.
Så grymt mycket. Men det ända jag kan göra
är att vara en bättre människa, vilket jag
lyckats med de senaste tiden, med ett jävla
undantag.


Update:
Fick precis ett mejl från Nicole i london. Hon vill
att jag ska komma ner och hälsa på. Hur kul lät
inte det?! Måste verkligen ordna detta. I miss her.
Dock måste jag nog öva in engelskan lite först! :P

Inga kommentarer: