onsdag 22 april 2009

Idag är jag sjukt utvilad. Vaknade 08.30 av att my boss ringde och frågade om jag trasslat in mig i morgonrocken. Hade visst glömt ställa väckaren igårkväll av någon anledning! Men utvilad och glad haltade jag mig till jobbet.

Solen skiner och jag är på bra humör. Ska halta runt en sväng på stan efter jobbet med M. & fönstershoppa. Gick inge vidare igår då jag inhandlade lite underkläder, smink och en klänning från GT. Jag och Pernilla skulle inte köpa någonting, men det gick åt satan. Hursomhelst. Idag ska jag skrammla ihop dom sista småkronorna och unna mig mjukglass i solen. Sen ska jag och M hem till mig, och då ska jag bannemig ut med möblerna på ballis och sen ska vi sitta där och bara umgås och prata om allt mellan himmel och jord. (detta vet dock inte M om ännu, men kommer inte att ha så mkt att säga till om :). )

Jag taggar helgen extremt mycket. V75 på lördag med boysen, sen grillfest på Peters terrass (eller vad det nu heter) typ mitt inne i stan efter det. Ska tydligen vara kanonväder så det kommer nog bli grymt nice. Börjar inse hur mkt jag missat och nästan förlorat den senaste tiden. Vänner och bekanta som tagit avstånd från mig, och jag som tagit avstånd från vissa vänner. No more i say. :) Nu ska allt bli som vanligt igen och jag tror rätt många kommer tycka att det blir skönt.

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Mycket bra!
Mer tid till skojigheter :D

Moa sa...

Haha "M" och "S", så mkt gossip girl! ;P