onsdag 15 april 2009

Skulle precis sprita en sax här på jobbet med M-sprit men lyckades vända "sprutstycket" åt fel håll så allt kom i ansiktet. Det sved som tusan och smakar fan inte gott i munnen. Huden blev helt plötsligt supertorr men som tur är har jag ansiktskräm i väskan så det är bara att smörja. Jag är ungefär världens klantigaste person.

Ikväll får jag finbesök av min lillebror. Han möter upp mig här på jobbet kring halv tre. Sen kanske vi går förbi ica och köper nått gott till ikväll för jag har absolut ingen aning om vad vi ska hitta på. Det är ju som halvfint väder ute vad jag vet (jag ser inte ut eftersom alla fönster är förtäckta.) så kanske får jag med honom ut på en promenad?!. Han behöver göra annat än att sitta och spela framför datorn den "lilla" krabaten.

Näe, back to work. Tjingtjonghejdå.

Inga kommentarer: