torsdag 23 april 2009

I väntan på att N ska dyka upp.

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 34
Hur många har du varit riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Det bror på.
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? mjo
Har du svårt för att bli kär? intresserad, nej. Kär, ja.
Är du singel? japps.
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? jopi

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? ja
Hånglat med någon riktigt ful? ja
Hånglat med fler än 50 pers? vem håller räkningen?
Hånglat med 2 pers på en kväll? mjo.
Gjort något riktigt dumt? det har väl alla?
Gjort något du verkligen ångrar? massor.
Varit nykter på nyårsafton? när jag var liten ja.
Åkt ambulans? ja
Gjort något olagligt? ja
Blivit polisanmäld? jopp
Fått din mamma att gråta? ja
Skämts över dina föräldrar? inte sedan jag blivit äldre. Men ofta när jag var liten.
Skämts över dig själv? absolut.
Sagt jag älskar dig och menat det? nej.
Tar du droger? nej
Dricker du? ja.
Vilka kläder sover du i? trosor
Vad hatar du verkligen? Spindlar.
Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja,
Vill du gifta dig? Jag vet inte. Alla skiljer sig ändå tllsist så vad spelar det för roll?!
Vill du ha barn? Absolut.

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? -
Såg dig gråta? Gråter inte offentligt speciellt ofta så jag minns inte, men det är mycket möjligt min älskade pappa.
Fick dig att gråta? -
Du delade en drink med? Minns ej.
Du gick på bio med? Anna
Skällde på dig? -

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? massor.
Sjungit? mjo
Saknat någon? ja

JAG HAR
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? Jag har mobilen.
Tv på rummet? Rummet? Jag har bara ett rum i lägenheten så ja.
Egen dator? japp
Könssjukdom? nej
Husdjur? nope. Eller, hästarna hos far räknar jag liiite som mina :)
Bra kompisar? Absolut.
Tar du receptbelagda mediciner? nej
Vem vill du fika med just nu? Fika vet jag inte. Men jag skulle vilja hänga lite med Elin. Hon har ett och annat att lära mig ang. vissa saker som hon själv har erfarenhet av. + att hon är en fin människa.

näe, fixa lite innan N kommer. Sen panta tre smockfulla sopsäckar burkar och köpa mat för dessa pengar åt mig och N. Blir nice. ^^

Inga kommentarer: