tisdag 21 april 2009

Sjukt trevlig gårdag. Träning 2 timmar först på Träna, sen kl nio var det fotbollsspelande på minerva med bror, hamp och typ 12 av deras kompisar. Riktigt skojj även fast det märktes att jag va den ända tjejen. Jag hade liksom ingen chans, men det gick rätt bra ändå :) Det finns en anledning varför jag typ bara har killkompisar. Jag trivs så sjukt bra och det är inte massa skitsnack hit och dit. Kom typ hem 11 och däckade direkt efter jag duschat. Va helt sinnessjukt trött.

Imorse när jag klev upp märkte jag dock nackdelen med att bli iskall efter träning och sedan börja löpa hit och dit utan att värma upp. Har sträckt höften så jag kan knappt gå. Tog väl typ 20-25 min att gå till jobbet i morse vilket i normala fall brukar ta 10-15. Ska gå å se om de finns nån alvedon i nått skåp här nånstanns och hoppas att det värker.. Detta är ju ändå ett sjukhus.

Träning ikväll om höften tillåter. Sen får man se vad som händer. Men jag pallar typ aldrig att vara hemma. Inte själv sådär. Man tänker för mycket och det blir bara jobbigare. Så ni får alltså hemskt gärna komma och kidnappa mig och hitta på något. Eller komma förbi och fika lite eller bara umgås. Behöver sånt just nu.

Skulle dragit ihop nå brännboll och sånt snart. Hade varit skojj.

Inga kommentarer: