torsdag 9 april 2009

Igår skulle jag vara effektiv hemma. Tvätta, storstäda, packa osv. Det blev inte mycke av det. Somnade direkt tvättningen var klar sen sov jag flera timmar och sen blev det för sent att sätta igång med både städning och packning så då gloddes det film istället. Därför väntar alltså panikpackning när jag kommer hem. Förhoppningsvis åker vi inte innan fyra för då hinner jag duscha och fräscha upp mig lite också. Har även lite annat som jag lovat ifall tid finns. Får se om jag kanske smiter iväg liiite tidigare från jobbet så jag slipper stressa. Jag stressar lite för mycke på dagarna redan som det är.

haha, jag har planer för mina kusinbarn och mig i helgen. Vi ska bygga en snögrotta. Sen hade jag tänkt sova i den. (eller så kanske inte), men en snögrotta ska vi fixa. Om barna vill förståss. Det är väl mest jag som är taggad påatt bli superliten igen för en helg och bara leka och ha skoj på dagarna! hahahaha.

Näe, käka lite kanske.

Glad Påsk!!!

Inga kommentarer: