fredag 3 april 2009

Fredag idag och jag har iiiingen aning om vad jag ska göra ikväll. Skulle va jäkla skönt att bara va hemma och ta det lugnt, men även risk föratt man skulle bli nådigt rastlös efter ett tag. Pongo ska tydligen ha någon slags singstar-fest. Får se om jag drar dit. Har halvt lovat och han tjatar och gnatar, men får se.

Imorgon dock ryktas det om utgång med tjejerna. Lät väl småskoj. Ska dock ta det jävligt lugnt med The alkohol såattsäga. Nått glad vin sen får det vara nog. Tänker inte dyngsupa som jag gjort de senaste helgerna. Allt blir liksom bara fel då. Så hemskt hemskt fel.

Här startar mitt nya liv. (mm, jag vet att jag har sagt det några gånger men ändå).

Näe, nu ska jag och min onda stackars rygg plåga oss till Sofia och hjälpa henne med fredagsrengöringen i diskrummet. I hate it! Men gör inte vi det, blir det typ aldrig gjort.

Trevlig helg,

Inga kommentarer: