måndag 6 april 2009

Okej, Jag vet inte om jag ska skratta eller
gråta just nu. Är så sinnessjukt trött så jag vet inte
vad jag ska ta mig till. Kortvecka på jobbet och
H är sjuk hela veckan, ( = extremt mycket jobb).
Jag har så sjukt ont i ryggen så jag vill bara gråta
när jag ska lyfta alla grejer. Folk klagar utan någon
som helst jävla anledning och jag blir så förbannat less.
Jag vill bara hem och sova en timme eller två innan
träningen. Hoppas jag kan ta mig hemåt i rimlig tid.
Pallar inte att jobba över idag. Inte i morgon. Inte alls.

Hur styrketräningen och konditionsträningen ikväll
kommer att gå med min rygg är en gåta. Men dit ska
jag. Jag måste. Annars får jag ångest. Får kanske skippa
ryggövningarna eller nått. Får se. Men jag har lite svårt
att ta det lugnt när jag väl är där.

Näe, mer jobb.. Fuck it!

Inga kommentarer: