onsdag 29 april 2009

Igår eftermiddag och kväll umgicks jag med min kära tremening Elin. Sjukt trevligt, och hon sa ett och annat (hur många som helst) klokt ord till mig angående vissa saker. Eftersom hon själv varit med om typ samma sak så vet hon vad hon pratar om, även om det är svårt för mig att lyssna och ta till mig allt. Vi käkade tacos och åt massa glass och bär.. Eller vänta, massa bär och glass! :) Skrattade som vanligt sjukt mycket och det var helt enkelt en bra kväll. Så tusen tack Elin, tusen tack.

Det är som lätt när man inte är ensam, men när man väl blir det börjar man tänka totalt andra banor igen. Sjukt irriterande men jag klarade mig faktiskt rätt bra igår. Hyffsat iallafall.

Sen blev jag sjukt irriterad över att Barca inte vann igår. Verkligen. Och om jag inte har helt fel är det fördel Chelsea nästa vecka ?!. Sjukt irriterande.

Efter jobbet idag ska iaf jag åka iväg och titta på en cykel. Jag behöver verkligen en cykel eftersom jag är lite antibuss. menmen, får se hur det blir med det.

Valborg i morgon. Överskattat enligt vissa. Men jag tänker iallafall ha en trevlig kväll. Och inget ska få förstöra det. Thats it!

Inga kommentarer: