onsdag 1 april 2009

Snart tänker jag sluta. Solen skiner och det är kalasvarmt ute. Anna och Benne kommer och hämtar mig om ca 1 timme och då väntar någon slags shopping. Någon slags utomhusvistelse iallafall. Jag och Anna ska även på bio ikväll. Lite kvalitetstid bara jag och hon. Det är inte så ofta det händer nuförtiden. Och det behövs. Både jag och hon har väl saker att reda ut och prata om. Även fast jag inte tänker tillåta att allvarliga samtal ska ta över våran kväll. Jag vill bara glömma. Inte bli påmind. Gå vidare..... Inte lätt, men ett måste.

Förövrigt är min rygg knas igen. Värre än någonsin. Kan knappt jobba. Tog mig knappt upp ur sängen i morse heller. Helt sjukt vad ont det gör. Tror inte styrketränignen igår var det bästa heller men är man dum som åker dit så är man. Träningen är ett av väldigt få saker som jag verkligen ser fram emot på veckorna.

Aja, måste försöka göra ett sista ryck innan Anna kommer hit.

Tjing.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyllos dig som får träffa Benne.Kram mor.